SUPORT RENT F64

Inchiriere echipament foto-video

CU SERVICIUL DE INCHIRIERI, DORINTA TA SE IMPLINESTE PE LOC!

Echipamentul de care ai nevoie depaseste cu mult bugetul tau? Ai nevoie de un echipament doar in mod punctual? Ai alte cheltuieli prioritare? Indiferent in care dintre aceste situatii te afli, serviciul de inchirieri F64 iti asigura o solutie rapida si convenabila!

Astfel, te poti bucura in voie de echipamentul dorit, il folosesti oricand ai nevoie, testezi mai multe optiuni, iar daca decizi ca oricare dintre variantele utilizate este potrivita pentru tine, ai oricand posibilitatea sa faci o achizitie in cunostinta de cauza!

DE CE SA INCHIRIEZI UN ECHIPAMENT DE LA F64?

Ai posibilitatea de a testa in detaliu cele mai noi echipamente din domeniu, la preturi accesibile;

Nu faci rabat la calitate pentru situatiile in care ai nevoie de un echipament doar pentru o perioada scurta sau pentru evenimente punctuale;

Daca inca nu te-ai decis ca echipamentul dorit este cel potrivit pentru tine, inchiriindu-l ai posibilitatea de a-l testa pe indelete inainte de a lua decizia finala.

CINE POATE BENEFICIA DE SERVICIUL F64 DE INCHIRIERI?

In acest moment, serviciul de inchirieri este disponibil doar pentru clientii fideli ai F64 (clientii Gold si Silver). Inchirierea poate fi facuta doar de catre titularul de cont, prin prezentarea acestuia la magazinul F64 din Bucuresti, Bd. Unirii, Nr. 45. Regulamentul complet pentru programul de fidelizare F64 il poti accesa AICI

PROCEDURA DE INCHIRIERE

Ridicarea/returnarea produsului si parcurgerea pasilor din procedura de inchiriere (ex. semnare contract, proces verbal predare-primire etc.) pot fi realizate doar in prezenta unui consultant F64.

Inscrierea comenzii presupune parcurgerea catorva etape:

  1. Logheaza-te in contul tau de client Silver/Gold

Daca ai inchiriat produse in anul 2019 contul tau exista deja creat in noul site Rent F64 (trebuie doar sa iti resetezi parola apasand butonul „Ti-ai pierdut parola” in formularul de AUTENTIFICARE/INREGISTRARE.                                                                                  Daca nu ai inchiriat in 2019 va trebui sa iti creezi un cont nou, utilizand optiunea de INREGISTRARE. Contul nou trebuie sa aiba aceeasi adresa de e-mail cu cel din site-ul F64.ro

ATENTIE! :Pentru a putea utiliza noul cont este nevoie de aprobare din partea noastra

      2. Acceseaza categoriile din site si gaseste produsul dorit

 

      3. Rezerva produsul pentru perioada dorita, utilizand calendarul special (pretul se va calcula automat pentru perioada selectata) si apasa butonul REZERVA ACUM

Daca doresti sa rezervi mai multe produse, repeta operatiunea pentru fiecare dintre ele

 

4. Finalizeaza comanda din cos, completand toate informatiile necesare.

Daca vrei sa ne transmiti anumite observatii legate de comanda o poti face completand campul special din Checkout

 

5. Daca ai un cod de reducere il poti utiliza in sectiunea speciala din cos.

 

 6. Dupa finalizarea comenzii , aceasta este verificata si in cel mai scurt timp iti vom trimite o confirmare daca totul este in regula.

ATENTIE! Rezervarea produselor este valabila doar dupa ce primesti confirmare din partea noastra.

  7. In ziua si ora programata te asteptam in showroom cu buletinul in original sa ridici produsele.

Tot ce ramane de aici inainte este sa folosesti cu placere si spor echipamentul dorit!

F.A.Q. - intrebari frecvente legate de serviciul de Inchiriere

Pot sa rezerv produsele pe o perioada mai mare de timp?

Daca perioada de rezervare nu depaseste 30 zile, rezervarea se poate face direct din site utilizand calendarul special. Daca doresti sa inchiriezi pe o perioada mai mare de 30 zile sau vrei sa beneficiezi de o oferta personalizata te rugam sa ne trimiti un e-mail la inchirieri@f64studio.ro

Cate produse pot inchiria simultan?

Nu exista o limita de produse care pot fi inchiriate in aceeasi perioada dar fiecare rezervare este verificata si in functie de anumite criterii (istoric client, valoare produse etc) iti putem refuza cererea sau putem modifica numarul de produse.

Comenzile trec printr-un proces de aprobare ?

Da toate comenzile trec prin aprobare. In anumite cazuri, F64 Studio isi rezerva dreptul de a solicita documente suplimentare sau depunerea unei garantii care poate ajunge pana la 100% din valoarea de vanzare a echipamentului inchiriat.

Cum se calculeaza perioada de inchiriere?

Perioada de inchiriere se calculeaza in intervale de o zi de inceputul zilei in care produsele au fost ridicate 09:00 cu retur a doua zi pana la 20:00 de Luni-Vineri sau 18:00 in ziua de Sambata.

Ex: In cazul unei inchirieri de 2 zile in care produsele sunt ridicate Luni, returul produselor trebuie facut pana la ora 20:00 in ziua de de Miercuri.

Cum se calculeaza perioada de inchiriere pentru comenzile din weekend?

Perioada calculata este de 1 zi daca echipamentul se ridica Sambata incepand cu ora 09:00 si se returneaza Luni, pana la ora 12:00. Depasirea orei 12:00 atrage achitarea unei zile suplimentare. Orice intarziere trebuie anuntata in prealabil pe email la adresa: inchirieri@f64studio.ro.

Pentru comenzile care se ridica vineri dupa ora 17:00 si se returneaza luni pana in ora 12:00 se percepe o taxa suplimentara de jumatate de zi de inchiriere.

Pot returna o comanda mai devreme?

Comenzile pot fi returnate mai devreme de termenul stabilit initial. Suma corespunzatoare zilelor neutilizate iti va fi returnata.

Pot extinde perioada de inchiriere?

Perioada de inchiriere poate fi extinsa atata timp cat produsul este disponibil pentru perioada dorita (nu exista deja o alta rezervare). Intentia de extindere a inchirierii trebuie comunicata in scris cu cel putin 24h inainte.

Daca perioada de inchiriere depaseste 3 zile, este nevoie sa vii la noi pentru a intocmi un nou contract.

Ce se intampla daca nu returnez comanda la timp si nici nu anunt inainte ?

Perioada de inchiriere poate fi extinsa atata timp cat produsul este disponibil pentru perioada dorita (nu exista deja o alta rezervare). Intentia de extindere a inchirierii trebuie comunicata in scris cu cel putin 24h inainte.

Daca perioada de inchiriere depaseste 3 zile, este nevoie sa vii la noi pentru a intocmi un nou contract.

Ce se intampla daca deteriorez echipamentul?

Sunt acceptate elementele normale de uzura (zgarieturi minore, vopsea sarita), care nu afecteaza functionarea optima a produsului. In cazul avariilor majore vei fi nevoit sa achiti cheltuielile de reparatie in baza facturii primite de la service-ul autorizat.

In cazurile in care echipamentul nu se poate repara, vei achita pretul unui echipament aflat in aceeasi stare de uzura. Orice caz de avariere trebuie comunicat catre F64 imediat ce acesta s-a produs.

Ce se intampla daca pierd / mi se fura produsul?

Vei achita pretul unui produs similar (cu aceeasi stare de uzura).

Nu sunt din Bucuresti. Pot inchiria un echipament?

Da, cu conditia sa te prezinti personal la magazinul F64 din Bucuresti, Bd. Unirii, Nr. 45, pentru a parcurge toate etapele aferente procesului de inchiriere (ex. semnare contract, ridicare produs, returnare produs etc.).

Pentru detalii suplimentare ne poti contacta la adresa de e-mail: inchirieri@f64studio.ro.

De asemenea, poti citi conditiile contractuale pe care le semnezi la preluarea echipamenului aici.